Nieuwsarchief
/

Vertrouwde service tijdens lockdown bij Expert Surhuisterveen

expert-niels-gruter

 

Niels Gruter: service first! (© Eigen foto)

Vertrouwde service tijdens lockdown bij Expert Surhuisterveen

Als de wasmachine of vriezer opeens niet meer werkt, komt dit natuurlijk nooit gelegen. Team Expert Surhuisterveen helpt graag.

Niels Gruter: „Het blijft voor iedereen heel onwennig, de gesloten winkeldeur, gemis van de gezelligheid en gesprekken in onze winkel. Maar gezamenlijk zetten we onze schouders eronder! Onze fysieke winkeldeur blijft vooralsnog tot 9 februari gesloten, maar aan onze bereikbaarheid en service verandert niets!”

Op Expert.nl is het complete aanbod te vinden. „Maar we helpen ook graag met het bezorgen van kleine producten zoals batterijen, stofzuigerzakken, cartridges, Sodastream cilinders. En wie online bestelt op Expert.nl, koopt lokaal bij Expert Surhuisterveen. De bestelling wordt rechtstreeks door ons geleverd”, benadrukt Niels. „Een wasmachine of stofzuiger staat, mits op voorraad, binnen een werkdag bij de klant thuis. Onze eigen bezorg- en installatieservice staat met meerdere auto’s klaar om thuis te bezorgen en te installeren.”

Reparaties

„Reparaties kunnen nog steeds bij ons worden aangemeld. Onze eigen witgoedmonteur Alex komt langs om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Alex is al jaren het vertrouwde gezicht van onze reparatiedienst. Zelfs binnen garantie mag hij voor de meeste merken repareren. Hierdoor kunnen we snel schakelen en zit de klant niet onnodig lang zonder zijn of haar product.”

„Ons team is dagelijks tijdens openingstijden beschikbaar. Om bestellingen aan te nemen, advies te geven over een eventuele aankoop of storing”, gaat Niels verder. „We denken graag mee en blijven klaarstaan op de manier zoals de klant dat van ons gewend is.” Uiteraard hoopt het team dat alles snel weer gewoon wordt. „Het gezellige contact missen wij zeker!”

Expert Surhuisterveen, is één van de partners van de Feanster wielerevenementen.

 

 
Button